Σημαντικότερα άρθρα

Από το Blogger.

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

Φθηνή επικοινωνία μέσω internet.

Οικονομική κρίση, είναι μια φράση που την ακούμε πλέον καθημερινά πολλές φορές.
Αποτέλεσμα είναι να μας επηρεάζει και να μας κάνει περισσότερο συγκρατημένους με τα χρήματα που δαπανάμε. 
Ψάχνουμε τρόπους για οικονομία στη διασκέδαση, στις αγορές μας αλλά για περισσότερο οικονομία ψάχνουμε στους τρόπους επικοινωνίας μας.
Πάντα υπήρχαν οικονομικότερη τρόποι επικοινωνίας αλλά ποτέ δεν στραφήκαμε προς τα εκεί. Υπάρχουν τρόποι επικοινωνίας που ξοδεύουμε ελάχιστα χρήματα και πολλές φορές γίνετε εντελώς δωρεάν.

Έτσι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και πιο συχνά να επικοινωνούν μέσω υπηρεσιών διαδικτυακής τηλεφωνίας όπως το Skype ή κοινωνικών δικτύων όπως το facebook, ελαττώνοντας τη χρήση του σταθερού ή κινητού τηλεφώνου.

Η έρευνα διεξήχθη από το IBM Institute for Business Value σε δείγμα 13.000 πολιτών από 24 χώρες.

Τα ευρήματα καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές δίνουν όλο και μεγαλύτερη έμφαση στο κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών, δεν παραμένουν πιστοί σε μία συγκεκριμένη εταιρεία και αξιοποιούν περισσότερο το Ίντερνετ για την επικοινωνία τους.

Μάλιστα, όπως προκύπτει από την έρευνα, το 61% των ερωτηθέντων αναμένεται να μειώσει τις δαπάνες χρήσης κινητού τηλεφώνου, το 52% τις δαπάνες σταθερής τηλεφωνίας και το 53% τις δαπάνες ευρυζωνικής πρόσβασης στο Ίντερνετ μέσω φορητών συσκευών (κινητά ή ταμπλέτες).

Πολλοί καταναλωτές δηλώνουν ότι στο εξής θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν εναλλακτικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, όπως είναι η φωνητική επικοινωνία μέσω IP (προγράμματα όπως το Skype), αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα του Ίντερνετ (facebook, twitter κ.λπ.). Όσοι, μάλιστα, χρησιμοποιούν ήδη αυτές τις υπηρεσίες εμφανίζονται αποφασισμένοι να αυξήσουν τη χρήση τους.

Επίσης, το 87% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα social media σε εβδομαδιαία βάση. Μάλιστα, το 84% των καταναλωτών κάτω των 25 ετών μπαίνει καθημερινά στα κοινωνικά δίκτυα και επικοινωνεί με τους ψηφιακούς του «φίλους».

Παράλληλα, παρατηρούνται αυξητικές τάσεις στην παρακολούθηση και στο «κατέβασμα» βίντεο από το Διαδίκτυο – πολλοί ερμηνεύουν το φαινόμενο ως στροφή των καταναλωτών στη δωρεάν ψυχαγωγία. Το 46% των ερωτηθέντων βλέπει καθημερινά βίντεο σε ιστότοπους όπως το YouTube.


Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές εμφανίζονται δυσαρεστημένοι με την ποιότητα των υπηρεσιών των τηλεπικοινωνιακών παρόχων στην Ελλάδα.

Το 33% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι συχνά δεν μπορεί να πραγματοποιήσει κλήσεις από κινητό τηλέφωνο και το 12% ότι παρουσιάζονται διακοπές στη διάρκεια μιας συνομιλίας μέσω κινητού τηλεφώνου.

Το 50% συχνά δεν μπορεί να συνδεθεί στο Ιντερνέτ μέσω κινητού τηλεφώνου και, αφού συνδεθεί, ο ένας στους πέντε συχνά αποσυνδέεται απροειδοποίητα.
Το 19% δήλωσε ότι τις περισσότερες φορές δεν μπορεί να κατανοήσει τις χρεώσεις που εμφανίζονται στο λογαριασμό που λαμβάνει, ενώ το 17% πιστεύει ότι τις περισσότερες φορές οι χρεώσεις είναι ανακριβείς.
Ωστόσο, το 35% των καταναλωτών δεν καλεί τον πάροχό του για να υποβάλει παράπονα. Αυτό συμβαίνει διότι το 27% δεν πιστεύει ότι τα παράπονα θα έχουν κάποιο αποτέλεσμα, ενώ το 26% θεωρεί ότι θα υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία εάν προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου.

proscnio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχολικα βιβλια

Oι σύνδεσμοι είναι: (σχολικα βιβλια κατεβασμα download school books)
1.)Βιβλία Δημοτικού
2.)Βιβλία Γυμνασίου
3.)Παροράματα βιβλίων Δημοτικού – Γυμνασίου
4.)Προσχολική Αγωγή
Βιβλία τα οποία διατίθενται σε ψηφιακή μορφή για το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο μπορείτε να ανακτήσετε επιλέγοντας τον σύνδεσμο του αντίστοιχου μαθήματος από την αρχική ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Επίσης, βιβλία διατίθενται και από τον διαδικτυακό τόπο του Ψηφιακού Σχολείου. (http://digitalschool-4.minedu.gov.gr/modules/auth/listfaculte.php )

Online μαθήματα Wordpress

μαθήματα Wordpress

14325 Άτομα έλαβαν δωρεάν τον παρακάτω οδηγό.

Εσείς;

Follow by Email

Loading...